Ny design

Vad tycker ni om min nya design?? Själv är jag riktigt nöjd!
En jätte duktig tjej som fixat den åt mig, här hittar ni hennes blogg!

Nu ska jag dricka sista glaset av detoxkuren som jag skrivit om tidigare.
SKÅL på er!
Det smakar mycket bättre än det ser ut, är inte alls så tokigt faktiskt, jag hade smaken persika-citron av märket MethoDraine Detox, finns att köpa bland annat på Life för 249 kr. Jag vet inte om den ger så jätte stora resultat, men min hy har iaf blivit mycket bättre och känner mig lite piggare i kroppen, men det kan ju vara att solen börjat skina också :)
Nu ska jag återgå till packningen, far ju till Göteborg imorgon om nu flyget går som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0