Åre underbara Åre

Varje år sedan jag var 16 år har jag varit i Åre över Valborg, kan inte tänka mig att något annat ställe är bättre än Åre då faktiskt! Det är verkligen grymt där då! Fast egentligen är det inte valborg utan sommarfesten på Dippan som är årets händelse, den inträffar någon dag efter sista april. Alla klär ut sig i galna outfits. Att det dessutom är lågsäsång gör att det blir sjukt billigt boende också trots att det är fullt med folk!

Festsugna tjejer i Åre över Valborg 2009
Sommarfesten 2008 var jag utklädd till bebis, som sagt så ful som möjligt mitt måtto om jag nu måste förtydliga det!!
Fast vet inte om jag tar priset på sommarfesten 2007 då vi hade tema djur och jag klädde ut mig till höna. Tänk er hur jag såg ut utan den röda munktröjan klädd i fjädrar, haha! Och ja det är en gurka jag äter på!

Varför är jag nu så nostaligisk idag kanske ni undrar..i år är nämligen första gången på 8 år jag inte ska fira Valborg i Åre!
Men det är inte synd om mig, det blir istället en weekend tors-sönd med Maria till Göteborg för att hälsa på Elena! Blir minst lika bra!
♥Vi tre förra året i Göteborg, ser verkligen framemot årets resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0