Det är söndag..

Äntligen börjar förkylningen att ge med sig. Har ändå haft en mysig helg trots att jag varit krasslig. Igår shoppade jag klart de sista julklapparna, gjorde knäck och vit chokladtryffel medans Micke bakade pepparkakor. Avslutade kvällen i tvsoffan med ost och kex och ett glas rött till säsongsavslutningen av "Så mycket bättre" (för det blir väl en säsong till?!)
Recepten på all julgotta jag bakat kommer till veckan för nu ska jag bege mig till köket och göra det sista julbaket för i år! Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

åh, jag kan behöva lite juliga recept, ser fram emot dem :)

2010-12-12 @ 23:16:06
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sofia Hassan

åh vilken perfekt helg du har haft :)

måste nog också baka knäck snart är så efetr med allt :/ och julklapparna är inte färdiga heller haha!

2010-12-13 @ 03:34:53
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0