Hej på er!

Tänkte att jag kan ju börja med att presentera mig lite :)
Jag heter Elin och är 25 år, jobbar som vårdbiträde på ett äldreboende i Sundsvall och håller samtidigt på att utbilda mig till undersköterska så jag har det minst sagt fullt upp! Trivs jätte bra med att jobba med äldre och just nu skulle jag inte kunna tänka mig något annat jobb!

Ett av mina största intressen är framförallt matlagning, men tycker även om att baka, så i min blogg kommer jag mestadels dela med mig av mina favorit recept, men kanske även lite annat smått och gott kommer att dyka upp!
Tycker också om att träna, brukar köra styrketräning och löpträna, är gammal avdankad längdskidåkare så ibland blir det även en tur på skidorna.
Annars tycker jag om att vara med min pojkvän Micke, mina vänner och familj! Mamma och pappa har hunduppfödning så jag myser så ofta jag kan med deras hundar Neli och Elsa och ser jag framemot sommaren då det är planerat att Elsa ska ha valpar!

Jag har länge funderat på att starta en matblogg då jag själv tycker att det är dom som är roligast att läsa, jag letar ständigt efter nya recept, framförallt till vardagsmaten, det är så lätt att det blir samma mat månad efter månad, men inte hemma hos mig!! och jag hoppas att jag kan hjälpa er att komma ut vardagsträsket och ge er insperation att laga mat!

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Elin!



Gled in här istället för att tentaplugga... vilken blogg, den gav mig mycket matinspiration! Som du skriver så brukar jag snöa in på vardagsmaten och det är tråkigt :)

Hoppas allt är bra med dig! jag kommer bli en trogen läsare..



Anna

2010-04-13 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0