Min kropp är inte på topp idag heller...

Sitter hemma & försö ker kurera mig, har köpt massa gotta & tidningar och krypit ner under en filt, det är nog allt jag kommer orka med idag..
Har drömt mig bort och längtat till sommaren och alla soliga dagar!
Letat just nu efter en bikini och har faktiskt hittat några stycken
Laguna Blue Ruffle Set SEK 798, Vitamin A Silver - NELLY.COMSandie Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COMMaddie Bikini Set SEK 318, Wonderland - NELLY.COM
(klicka på bilderna ovan så kommer du direkt till sidan med bikinin)
Klicka på bilderna om du vill se dom i större format
Bikinisarna är ifrån: NellyH&M, Bubbleroom & Asos


Så vilken av dom ska jag välja tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej gumman!



Jag gillar den röda bikinin på dej.



Men du är söt i vilken du än väljer!=)

Puss på dej

2010-03-04 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0