"Halv åtta hos mig" 2a bjudningen

Igår var det dags för Maria & Tove att bjuda oss på 3rätters. En super trevlig kväll då vi åt massa gott, såg på idol och spelade "med vilda gester". Tack så mycket för en toppen kväll tjejer!
Fördrinken som var baserad på rabarber och sockerlag är den godaste jag någonsin druckit
Till förätt serverades det hemmabakat filbröd med gurka och 2 olika sorters dressingar
Till huvudrätt underbart goda hamburgare med ost & bacon
Och vid efterätten var jag så glupsk så jag smaskade i mig den och kom på sedan att jag glömt att ta kort. Haha det var iaf en super smarrig chokladmousse gjord på schweitzernöt med daim som topping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0