Helgen

Förlåt för min frånvaro här, har haft fullt upp! Har jobbat hela veckan och helgen har jag och Micke spenderat hos mina föräldrar. Vi har myst, ätit gott och hjälpt dem med massa saker på gården.  Väl hemma i stan ställde man upp och agerade hejaklack åt NIK som Micke är tränare åt. Sedan hem och göra en mumsig pizza, perfekt avslutning på helgen.
'
Ingen gör godare sallad än min mamma, visst ser den smarrig ut?
Fredagsmiddag: årets första grillat som vi åt tillsammans med mandelpotatismos toppat med kantareller och mammas goda sallad.
Lördagsmiddag: Pappa gjorde en supergod kycklinggryta som vi åt tillsammans med bulgur och sallad
Söndagsmiddag: Egengjord pizza med skinka, färska smörstekta champinjoner, pepperonikorv, paprika, fetaost och ost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0