Min födelsedagsfest

Igår hade jag min födelsedagsfest med de bästa tjejerna i stada. Vart en ganska lugn tillställning med middag och efterrätt, lite lekar och massa surr innan vi begav oss ut och dansade hela natten. Tack så mycket tjejer för en trevlig kväll! Ni är så himla goa allihopa!
Jag gjorde det enkelt för mig då jag hade ganska många middagsgäster och bjöd på kycklingsallad och focaccia med soltorkade tomater, fetaost och oregano. Receptet på focaccian lägger jag ut imorgon.
Till efterrätt serverade jag en vitchoklad pannacotta med marinerade hallon, receptet på den lägger jag upp någon dag i veckan.
Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0