Alla hjärtans dag

Imorgon är det alla hjärtans dag. Tyvärr kan inte jag fira dagen med en 3rätters middag hemma med min prins som vi brukar göra eftersom vi jobbar om varandra imorgon. Men jag  tycker ni ska lyxa till det med att laga något gott hemma så kika gärna runt bland recepten här.
Jag har så många fina minnen tillsammans med min underbara sambo
det här är några av tusentals fina stunder vi två har haft
och det bästa är att vi har många fler framför oss
Är fortfarande galet kär efter nästan 4,5 år
Tack för att du gör mig så lycklig älskling!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter underbart Elin! Är glad för dun skull :)

2012-02-14 @ 20:35:55
URL: http://lillyohlsson.bloggplatsen.se
Postat av: camilla

så fina <3

2012-02-14 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0