Fredag

Har varit ledig idag och haft en riktigt skön dag. Tog en rejäl sovmorgon, sedan lite pyssel hemma innan jag och brorsan begav oss till farmor där det bjöds på lunch och efterrätt. Sedan en långprommenad i solen med de två och hunden Tore. Precis en sådan dag jag behövde!
Micke överraskade mig med en jättefin bukett blommor då han kom hem ifrån jobbet Är så lycklig som har en sådan fin sambo ♥
Dagens middag: potatisgratäng, smörstekta kantareller, smördegsinbakad fläskfilé med gorgonzola och en fräsch sallad. Receptet på fläskfilén kommer upp i bloggen imorgon.

Nu blir det idol och massa gotta för mig och Micke! Ha en fortsatt bra fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elena

Ja visst är det underbart men en sambo som passar upp på en ibland! :)

2011-11-12 @ 19:12:45
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0