Helgen som varit

Lördags morgon begav vi oss till mina föräldrar och tillbringade nästan hela dagen i skogen
Grillade korv, drack varm choklad och gav oss på jakt efter kantareller
Hittade massor av trattisar och även lite gula fick följa med oss hem
Fyllde en hel påse så nu har vi kantareller iallafall det närmsta året :)
Smarrig middag på lördagskvällen som mina föräldrar bjöd på. Förmodligen årets sista grillade.
Idag hälsade vi på hos en väns familj som har en underbar hund som heter Humla...
....och Humla har en kompis som heter Raja. Mitt sug efter att skaffa hund blev inte direkt mindre efter att ha mött dessa två sötnosar. Men tiden räcker helt enkelt inte till för en liten vovve tyvärr:/
Förövrigt en jätte mysig dag då jag fick träffa 2 av mina äldsta vänner som jag kännt sedan jag var liten.
En riktigt lugn och återhämtande helg, precis vad jag behövde!
Hoppas att ni haft det lika bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktigt fin kväll sötnos!=)

2011-09-27 @ 17:40:21
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0