Underbar dag!

En riktigt bra dag med ett riktigt bra avslut! Började med morgon prommis för att sedan bege mig ut på stan med Moa & Kattis som är påsklediga & hemma i Sundsvall! Vi tog en mycket trevlig lunch och sedan en snabb shopping tur. När jag sedan kommer hem så har dom på något konstigt vis hunnit före mig och lämnat ett paket och när jag öppnar det ligger den underbara rosa formen jag bloggat om tidigare, åh vilka söta vänner man har! ♥ Sedan hem och förbereda middagen, vi gjorde det enkelt för oss och bjöd på tacos och till efterrätt äppelpaj med vaniljglass och marsansås, en mycket trevlig kväll med mycket skratt! En helt perfekt dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0